Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Σε μια ψυχή που αιμοραγεί

Εγώ στο είπα ότι το επόμενο άρθρο μου θα είναι για 'σένα, μικρή:)

  Χάθηκες, η αλήθεια είναι. Χάθηκα αρκετά κι εγώ. Όμως ήταν λάθος μας να επιτρέψουμε να χαθούμε και μεταξύ μας. Ίσως πιο πολύ δικό μου λάθος, μιας και ξέρω πως περνάς δύσκολα και είσαι μπερδεμένη και χαμένη. Έπρεπε να μείνω και να επιμείνω περισσότερο, να στεκόμουν διαρκώς εκεί και να σε περίμενα, να βοηθούσα όσο μπορούσα, συγγνώμη που δεν το έκανα! Θα το αλλάξω αυτό! Θα σου ξαναπώ αυτό που σου είπα και σήμερα που μιλήσαμε επιτέλους με πεσμένες τις μάσκες.
  Είμαι εδώ. Δεν έχω φύγει! Κι αν απομακρύνθηκα, έχω επιστρέψει. Δεν είμαι μόνο εγώ, είναι πολλοί αυτοί που δεν έχουν φύγει και σε περιμένουν, περιμένουν να τελειώσει όλο αυτό που περνάς, να σε βρουν, κάπου να σε πετύχουν. Και Σ'ΑΓΑΠΆΝΕ όλοι τους! Είναι δύσκολο και για 'κείνους.
  Προχώρησαν αρκετά, πίστεψαν πως θα έπαιρνες άλλο δρόμο. Και κάπου χάθηκαν σε μια στροφή. Εκεί βρίσκονται τώρα, στη στροφή. Αν τρέξεις, θα τους προλάβεις! Ξέρω πως τα πόδια σου δεν σε υπακούν πλέον και δύσκολα εμπιστεύονται το έδαφος που πατάνε, όμως πρέπει να τα πείσεις να τρέξουν μέχρι εκεί. Βιάσου.
  Και εκεί, στη στροφή, θα βρεις όλους εκείνους που έμειναν. Γιατί όταν εσύ έφυγες, άφησες πίσω σου άτομα. Άλλα σε ακολούθησαν, άλλα έφυγαν και άλλα σε περίμεναν. Εγώ τα έκανα όλα. Προσπάθησα να σε ακολουθήσω, έμεινα, απομακρύνθηκα, έκανα να φύγω, όμως τώρα επέστρεψα και είμαι πάλι εδώ. Είμαι κι εγώ στη στροφή.
  Το ξέρω ότι δεν τους βλέπεις, έχεις χάσει πολλά ίχνη εμπιστοσύνης και νιώθεις πως δεν υπάρχει ελπίδα πια. Όμως είναι εκεί, όλοι τους. Δεν τους βλέπεις επειδή έχουν στρίψει, μα μια στροφούλα είναι που σας χωρίζει. Αν βιαστείς, σου λέω, θα προλάβεις. Όμως θα είναι δύσκολο. Είναι, όπως σου είπα, στο χέρι σου, στα μάτια σου, στην ψυχή σου, στη δύναμή σου να τα καταφέρεις. Και μην πεις πως δεν έχεις δύναμη, ακόμη κι αν αυτό πιστεύεις, ακόμη κι αν το νιώθεις, μην το πεις καν.
  Ξέρεις κάτι, μπορώ αν θες να κάνω κάτι για 'σένα αν νιώθεις πως κάθε βήμα σου θα είναι βαρύτερο απ' το προηγούμενο μέχρι αυτή τη στροφή. Αν θες, μπορώ να γυρίσω απ' τη στροφή, να τρέξω πίσω και να σε φτάσω. Να σε πιάσω, να σε πάρω στους ώμους μου και να τρέξουμε μαζί μέχρι εκεί. Είμαι εκεί τώρα, φώναξέ με, θα σ'ακούσω και θα 'ρθω. Μα, πρέπει να βιαστείς, είναι μια απόφαση, παρ'τη! Βρες το βήμα ή τη φωνή! Θα τους προλάβουμε, στο υπόσχομαι!
  Αγαπητή Μ*, μακάρι να είχα κι εγώ αυτή την ευκαιρία. Μακάρι να υπήρχε μια τέτοια στροφή και για 'μένα. Γιατί κι εγώ νιώθω την ανάγκη να φύγω, να τρέξω, να πετάξω μακριά και να τα αφήσω όλα πίσω μου. Είμαι κι εγώ μπερδεμένη, είμαι κι εγώ χαμένη, είμαι κι εγώ έτοιμη να κλειστώ στον εαυτό μου. Αλλά φοβάμαι πως αυτή η στροφή δεν θα υπάρχει για 'μένα όταν γυρίσω-κι αν υπάρχει θα είναι άδεια.
  
Έχω ένα στόχο και ένα σχέδιο για να τον καταφέρω. Θα δεις. Θα είμαι εκεί. Θα δεις.
Σε λατρεύω και μου λείπει η παρέα σου:)
Η φιλία σου, οι περίεργες φράσεις και οι φόβοι σου.
Τα τραγούδια σου,
αυτά που σε θυμίζουν, τα άκουσα σήμερα όλα.
Μου λείπει το χαμόγελό σου. 
Μας λείπει αυτό πολύ.
Εκτός από ένα στόχο τώρα έχω και μια αποστολή.
Να το ψάξω να το βρω
-κι αν στο κλέψαν να το πάρω πίσω-
Μου έμαθες πολλά, μου έδειξες πολλά, με κέρδισες.
Σειρά μου τώρα.

Α, και κάτι άλλο που ήθελα πάντα να στο πω. Μοιάζουμε:)

2 σχόλια:

  1. σ'ευχαριστω,σ'ευχαριστω πολυ!
    χαθηκα εγω και υστερα χαθηκες και εσυ,τι επιλογη ειχες αλλωστε;
    παντως με τον εναν ή με τον αλλο τροπο γυρισες..και ευτηχως!
    Ισως πριν να μην αξιζε τον κοπο να με βρω,ομως τωρα αξιζει,αξιζει να το κανω για εσενα και γιαυτους που περιμενουν στην στροφη!'
    και εγωσε λατρευω και σου φωναζω,την βρηκα την φωνη
    σ'ευχαριστω για παντα,βροχοποιε
    μακαρι να σε κερδισα,γιατι αξιζεις να ο θυμασαι!
    και..ισως και να μοιαζουμε λιγακι και εγω το εχω σκεφτει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα 'μαι! Και εγώ μαζί με εκείνους που έμειναν:)
      Τίποτα δε θα γίνει όπως πριν, όλα θα γίνουν πολύ καλύτερα από ποτέ! And that's a promise:)
      Αρκεί να προσπαθήσεις κι εσύ..
      <3

      Διαγραφή