Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Πνοή

  Έτσι είναι. Μερικές φορές τα πράγματα δεν εξελίσσονται με τον τρόπο που θα επιθυμούσαμε εμείς. Εγώ αυτό το συνήθισα. Δε θα μας δοθεί τελικά η ευκαιρία να φτιάξουμε μαζί μια νέα αρχή, δεν ήσουν ποτέ εκεί για 'μένα, γιατί;
  Υπάρχουν στιγμές που αναρωτιέμαι σε τι έφταιξα και με κατηγόρησες. Σε πόσα έφταιξα πια και με κατηγόρησες για τα πάντα. Για τη ζωή σου, για τη ζωή μου, για τη σχέση μας, για τη σχέση των άλλων μεταξύ τους, για τις ηλιαχτίδες και τις σταγόνες της βροχής που χτυπάν το τζάμι και κάθε τους χτύπημα, μια απότομη αλλαγή στη χροιά της φωνής μας και ένα κλείσιμο της πόρτας στα μούτρα μας.
  Θα 'θελα να 'θελες να αλλάξεις τον κόσμο στα μάτια μου. Θα 'θελα να 'θελες να μου μάθεις να σ'αγαπάω τις στιγμές που σε μισώ και με διώχνεις. Θα 'θελα να 'θελες να φύγεις για να μην πονέσω άλλο. Θα 'θελα να 'θελες να σε δω αλλιώς, να 'σουν αλλιώς, για μένα. Θα 'θελα να μ'αγαπούσες λίγο παραπάνω από 'σένα, συγγνώμη που στο ζητάω αυτό, αλλά μου το χρωστάς, ξέρεις.
  Πονάει να σε χτυπάν κατευθείαν στον εγωισμό, έτσι; Το σιχάθηκα αυτό σε εσένα. Γιατί έπρεπε να υπάρχει κάτι πάνω σου που να μισώ, που να απεχθάνομαι; Δεν έπρεπε να επιτρέψεις να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, ούτε να είμαι έτσι. Όχι, είμαι καλά. Είμαι καλύτερα από ποτέ. Θα σου πω γιατί.
  Μου έμαθες πράγματα, τελικά. Μου έμαθες να μην σε χρειάζομαι, να μην θέλω να σε χρειάζομαι. Μου έμαθες να μην εμπιστεύομαι τον άνεμο που χτυπάει στο πρόσωπό μου και να είμαι επιφυλακτική, να έχω ένα μικρό κλουβάκι γύρω μου και να με προστατεύει, αφού δεν το έκανες ποτέ εσύ. Μου έμαθες να μην πονάω από εσένα, γιατί δεν σε νιώθω πια. Μου έμαθες να κρύβομαι, ρε. Μου έμαθες και να μισώ, να κλαίω πνιχτά, να μην ακούγομαι, μου έμαθες να χαμογελάω και να αμύνομαι. Μου έμαθες να είμαι δυνατή, χωρίς εσένα.

  Αλλά, άξιζε να τα μάθω όλα αυτά; Τα χρειάζομαι, άραγε; Μου κάνουν καλό; Σε ένοιαξε ποτέ;

  Όπως και να 'χει, θα φύγεις κι εσύ. Αλλά πόσο ακόμα να φύγεις, πόσο πιο μακριά να πας; Δεν σε νιώθω ήδη εδώ. Μην με κοιτάξεις στα μάτια, μην μου πεις πόσο λυπάσαι και πόσο μετάνιωσες για όλα αυτά που έκανες. Σε μισώ ήδη αρκετά. Απλώς, μια συγγνώμη μου τη χρωστάς ρε γαμώτο. Ένα σπρώξιμο μικρό, μια ένδειξη ότι υπήρξα έστω και μια στιγμή, για λίγο, για 'σένα.

  Δεν σε συγχωρώ. 

2 σχόλια: